L’Ateneu Musical de Cullera ha celebrat hui els concerts de fi de curs de la Banda Infantil i la Jove, que han estat emmarcats a la Campanya Excel·lent de la Diputació de València.
El concert ha començat amb el reconeixement a Dunia Pérez i David Ferrer per haver estat al capdavant de l’Escola de Música i Centre Autoritzat Joaquin Olivert, tot i que continuaran vinculats a la Societat com a Directora de la Banda Jove i músic de la Simfònica respectivament.
En segon lloc, s’han fet els reconeixements als membres del programa Joves Ambaixadors ONU de la nostra Societat, que han treballat per fer de l’Ateneu una Societat avançada en igualtat i en la lluita contra el canvi climàtic entre altres tasques.
Seguidament, ells dos, acompanyats per Sergi Vicente, Director de la Banda Infantil i cap de la Comissió Educativa de la Junta, han fet entrega de les orles als alumnes que acaben este curs les Ensenyances Elementals, així com als millors expedients acadèmics: dues mencions d’honor i el premi al millor expedient acadèmic, que ha sigut per a Víctor Lli Sánchez.
Abans d’escoltar a les agrupacions, la presidenta de l’Ateneu, Alícia Marí, ha recordat al públic assistent la nova iniciativa de la nostra Societat, la gratuïtat de les ensenyances elementals a l’Escola de Música i Centre Autoritzat Joaquin Olivert i els avantatges socials i fiscals que oferix ser soci de l’Ateneu.
Finalment, la Banda Infantil, baix la batuta de Sergi Vicente, va interpretar Renaissance Suite.
En acabar la Infantil, la Banda Jove, baix la direcció de Dunia Pérez, va interpretar Las Sauceras de Felipe Vicente, Gabriel's Oboe d’Ennio Morricone amb Ovidi Bayona Sempere com a fagot solista, Junior Concerto for Flute and Band de Ted Huggens, amb Míriam Grau Sapiña i Paula Fernández Piris com a flautes solistes, Baghira de Ferrer Ferran amb Víctor Lli Sánchez com a saxo solista, La Doncella Guerrera de Mª José Belenguer i la marxa mora Als Berebers de José Pérez Vilaplana.